Avancronica

header ads

Cantonament în Antalya | Lotul echipei de fotbal Gaz Metan pleacă miercuri

Lotul echipei de fotbal Gaz Metan Mediaș va pleca miercuri în cel de-al doilea cantonament din acest an.Fotbaliștii pregătiți de către Leo Grozavu se vor pregăti în Antalya până la jumătatea lunii februarie, acolo unde vor pregăti cinci sau șase jocuri de verificare.

Conducerea Clubului Gaz Metan Mediaș a reușit să găsească soluții pentru ca echipa să meargă în Turcia, acolo unde se vor pregăti în perioada 3-15 febrarie.


Astăzi am primit cea mai bună veste,este bine că e început de săptămână și am primit o veste bună.Cu prijinul domnului Cindrea, am înteles că s-a aprobat acest cantonament.Jucătorii din punctul meu de vedere au răspund bine, mă pot declara mulțumit.Sunt bucuros cu foarte mici excepți toți au parcurs această perioadă de pregătire care consider eu este foarte importantă - a declarat Leo Grozavu într-o conferintă de presă












Trimiteți un comentariu

0 Comentarii