Fundașul Gazului Metan, Ionut Buzean a răspuns la câteva întrebări pentru Lupii Negri , înaintea partidei cu FC Brașov. Țin să-i mulțumesc prin această cale că a acceptat să-mi răspundă la câteva intrebări.

Cum vezi partida de la Brașov?

Meci capital pentru ambele echipe.Dar ultimele evoluții ale noastre îmi dau încredere că vom învinge.

Galeria Gazului Metan se va deplasa la Brașov, cum ți se pare galeria Lupiilor Negri?

Știu despre deplasarea voastră. Mă bucur că domnul Carculea a reușit să mobilizeze atâția suporteri și țin să-i mulțumesc pe această cale în numele jucătorilor. Ne-ați susținut la ultimele jocuri pe teren propriu și ca urmare am reușit două victorii.

Vrei rămâne în continuare la Gaz Metan, chiar daca va retrograda în liga secundă?

Deocamdată mai este un meci de jucat și cred că ar trebui să ne concentrăm asupra lui.După aceea putem vorbi despre viitor.

Care e părerea ta despre acest final de campionat?

Ultimele meciuri atrag și multe suspiciuni însă eu vreau să cred că totul se joacă doar pe teren.A fost și acea decizie a TAS-ului în cazul CFR-ului care a dat peste cap lupta de la retrogradare.